Sportuj, bav se, seznam se...

  • nemáš s kým zajít do kina, na výlet, zapařit, sportovat?
    TAK JSI TU SPRÁVNĚ!
  • u nás najdeš NA KAŽDÝ DEN spoustu akcí pro volný čas pro zadané i nezadané lidi
  • nabízíme ti nové možnosti seznámení v reálných situacích, které mají úspěch

Často kladené otázky

Často kladené otázky

Jediný způsob jak mít přátele, je být přítelem (Ralph Waldo Emerson).

Obecné otázky

Jak se seznámit na Společných aktivitách?

Společné aktivity nejsou inzertní seznamovací server. Lidé se potkávají primárně na pořádaných akcích. Pokud chceš pomocí tohoto projektu najít partnera doporučujeme následující postupy:

  1. pokud hledáš partnera/ku skrze společné zájmy, najdi si na webu oblíbenou aktivitu, přihlaš se na akci a potkáš spoustu nových tváří s podobnými zájmy
  2. tvoji prestiž a úspěchy jistě znásobí, když i sám(a) nějakou akci pro ostatní zorganizuješ
  3. pokud tě někdo zaujmul v profilové databázi, jak se říká "na první pohled", přihlaš se na akci, na které se vzájemně potkáte

Velice nedoporučujeme komukoliv neznámému odesílat přes Vzkazník pozvánky na kafe apod. V drtivé většině nelze tento způsob seznámení považovat za úspěšný. Na našich stránkách všichni preferují osobní kontakt, osobní seznámení přímo na akcích.

Jsou Společné aktivity seznamka a jak fungují?

U běžných seznamek je základním cílem najít partnera či partnerku. My lidi primárně neseznamujeme, ale nabízíme prostor pro realizování volnočasových aktivit, kde je i mimo jiné možnost seznámení v přirozených situacích. Ne všichni účastníci našich akcí jsou nezadaní lidé a ne všichni touží na našich akcích nacházet partnery, ze statistik vychází, že cca polovina uživatelů přichází na Společné aktivity s cílem najít partnera.

Pro jakou věkovou kategorii jsou Společné aktivity?

Společné aktivity nejsou nijak věkově omezeny, nicméně v současné době je většina návštěvníků mezi cca 30-40 lety. Zaregistrovat i chodit na akce může samozřejmě kdokoliv, ale každému nemusí vyhovovat velké rozdíly ve věku účastníků.

Do budoucna pravděpodobně budou pořádány i akce zaměřené na jiné věkové kategorie, takže doporučujeme se zaregistrovat a případně pomoci s jejich organizováním.

Registrace, účet

Musím se registrovat?

Registrace je vhodná zejména pro to, aby jsi se mohl(a) aktivně účastnit dění, navštěvovat akce, komunikovat s ostatními uživateli. Pro účast na akci, kde je pro účastníky zajištěna konkrétní kapacita (lístky do divadla, badminton, bowling) je nutné být na akci předem přihlášen, tedy zaregistrován. Na výlet, procházku nebo do čajovny můžeš přijít bez přihlášení.

Je nutné v registraci zadat platný e-mail?

Ano, protože na uvedený e-mail ti přijde aktivační odkaz, na který musíš kliknout, abys aktivoval svůj účet.

Pokud si z nějakého důvodu změníš později e-mailovou adresu na nefunkční adresu, může se stát, že tvůj účet deaktivujeme. E-mailová adresa musí být vždy platná.

Zaregistroval jsem se, ale nepřišel potvrzovací e-mail. Co mám dělat?

Nejčastější problém bývá, že naše e-maily jsou špatně vyhodnoceny antispam ochranou a spadají do "Spam" složky nebo "Nevyžádaná pošta". Pokud tam zprávu nenajdeš, kontaktuj administrátory administrator@spolecneaktivity.cz a přepošleme ti aktivační odkaz.

Pokud jste při registraci zadali špatný e-mail, kontaktujte nás.

Je nutné si dát k profilu fotku?

Svoji fotku k profilu vkládáš, aby bylo pro ostatní uživatele více zřejmé např. kdo se přihlašuje na naše akce. Pokud chceš určitým způsobem zůstat v anonymitě, můžeš vložit místo své fotografie jiný obrázek.

Jaké údaje jsou o mě vidět veřejně?

Veřejně, ostatním registrovaným uživatelům, tvůj přátelům ve Společných aktivitách jsou zobrazovány jen ty informace s tvého profilu nebo aktivity, které si určíš. Můžeš to učinit v Nastavení soukromí. Některé volby zajištění vyšší míry soukromí jsou však dostupné pouze pro VIP uživatele.

Dotazy k akcím

Co znamená stav přihlášení "Možná se zúčastním"?

Tento stav přihlášení je jen pro všeobecnou informaci, že o účasti na akci uvažujete, ale závazně jste se nerozhodli. Tento stav vás neopravňuje dorazit na předplacenou akci nebo na akci, která kapacitně obsazena a je tudíž plně v kompetenci organizátora akce vás na akci nepřipustit a poslat vás ze srazu domů.

Vyhlásil jsem akci, byla spousta lidí v "Možná se zúčastním" a nikdo nepřišel. Nedá se tento stav vypnout?

Kdychom tento stav přihlášení vypnuli, přišli by organizátoři o velkou část zpětné vazby. Spousta lidí označením se do tohoto stavu dává najevo určitý pozitivní zájem o akci. Je ale časté, že se ji nemohou účastnit, nebo nevědí, jak na tom časově budou, zvažují mezi více akcemi. Organizátor by určitě neměl spoléhat na to, že nějací účastníci v "možná" na akci přijdou, může ho to mile překvapit, ale nemusíte tak vůbec stát. Organizátor by také neměl mít nikomu za zlé, že se do toho stavu označil a před akcí se definitivně nerozhodl.

Akce, na kterou chci jít, je již obsazena. Je nějaká šance se zúčastnit?

U akce, která je momentálně kapacitně obsazena, lze stále kliknout na Účastním se. Systém tě sice nepřiřadí mezi účastníky akce, ale zařadí tě do fronty náhradníků. Pokud se někdo z účastníků akce odhlásí nebo mu vyprší rezervace místa, dostane šanci první ve frontě náhradníků a musí opětovně potvrdit svůj zájem o akci. Pokud postoupíš z náhradnického místa, blokujeme ti místo po dobu 48 hodin, kdy musíš na webu potvrdit zájem. Z fronty náhradníků se prioritně vybírají členové pořádající organizace nebo VIP uživatelé webu, takže tě může občas někdo přeskočit.

Kliknutím na Možná se účastním nemá na nic v systému vliv, mezi náhradníky vás nezařadíme ani s vámi na akci nepočítáme. Tento stav přihlášení je jen pro informaci, že o účasti na akci uvažujete, ale závazně jste se nerozhodli.

Mohu přijít na akci, pokud jsem náhradník?

Záleží velice na tom, jak rozhodne organizátor akce, kterého se předem zeptej, než dorazíš bez ohlášení. Obecně ale platí, že každá početně limitovaná akce má svůj důvod. Např. omezená kapacita prostor, kde se akce koná, kurtů na hru apod.

Někdy stačí pár dní nebo hodin vyčkat, protože se dost často stává, že se někdo z účastníků odhlásí na poslední chvíli. Pokud jsi uveden(a) v systému mezi náhradníky, přijde ti automatický e-mail a poté můžeš uvolněné místo obsadit.

Jsem u akce mezi náhradníky. Jak se dozvím, že mohu přijít a co proto musím udělat?

Pokud jsi uveden v systému mezi náhradníky a uvolní se pro tebe místo, přijde ti automatický e-mail o založení časově omezené rezervace místa. Uvolněné místo musíš obsadit kliknutím na Účastním se u akce na webu. Bez tohoto potvrzení tvé místo propadne dalšímu náhradníkovi v pořadí.

Pokud se jedná o předplacenou akci, je potvrzení rezervace vázáno na uhrazení ceny akce. Typicky je splatnosti min. 3 pracovní dny.

Proč musím znovu potvrzovat, že mám zájem o uvolněné místo?

Spousta lidí si při dlouhém čekání ve frontě prostě najde jiný program a místo by zůstalo neobsazené.

Pokud se jedná o předplacenou akci, může být potvrzení rezervace vázáno na uhrazení ceny akce. Typicky je splatnosti min. 3 pracovní dny.

Dotazy k platbám za akce

Nerozumím tomu, jestli mám zaplatit, když jsem u akce mezi náhradníky?

Platbu uhrazuješ až ve chvíli, když ti přijde požadavek k platbě.

Některé organizace fungující v rámci Společných aktivit však umožňují zaslání určité fin. částky (zálohy) předem, z které pak můžeš akci na webu okamžitě uhradit. Může se totiž stát, že pokud se uvolní místo bezprostředně před akcí, kdy již nejsi schopen/a zrealizovat z banky bezhotovostní úhradu, může dát organizátor akce přednost jinému zájemci, který má potřebnou částku na záloze. Dokud totiž organizátor nemá účast od účastníka uhrazenou, nese riziko, že se účastník nakonec rozmyslí a na akci nepřijde. Proto také organizátoři umožňují platbu na místě jen lidem, které již znají nebo nehrozí riziko ztráty (akce je pořadateli účtována podle skutečného počtu účastníků).

V čem spočívají předplacené akce?

Jedná se o akce, kde je potřeba zaplatit předem určitou rezervační částku (zálohu). Důvodem může být například požadavek provozovatele podniku, ve kterém se akce koná (sportovní, zábavní centrum, ...). Zaplacením částky předem je i důležitá informace pro každého organizátora, že daný účastník má o akci skutečný zájem. Pokud účastník zaplatí a akce se zruší (výjimečně), je účastníkovi vrácena celá částka. U každé akce je uveden závazný termín pro rezervaci. Pokud účastník zaplatí před rezervací a z jakéhokoliv důvodu si účast rozmyslí, je mu vrácena celá částka. Pokud si účast rozmyslí až po rezervačním termínu, je možno přes diskusi najít náhradníka, se kterým se pak domluví na zaplacení.

Při platbě prosím uvádějte specifický symbol (bude každému sděleno mailem). Pokud nebude specifický symbol uveden, máme s tím pak hodně práce při identifikaci platby a může se stát, že se zpozdí připsání peněz na náš účet. Děkujeme za pochopení

Zaplatím za placenou akci, budu na místě ještě něco doplácet?

Ne, cena je konečná a Společným aktivitám rozhodně nic doplácet nebudete. U každé akce je uvedeno, co je v ceně. U víkendových akcí je běžně v ceně pouze ubytování. U společenských akcí zase není v ceně žádná konzumace krom např. welcome drinku. U sportovních akcí není samozřejmě v ceně půjčení sportovního vybavení, protože ho většinou všichni mají (rakety na badminton, míčky apod.). Vše by ale mělo být uvedeno u akce, abyste s tím počítali. Pokud si nejste jisti, jaké další výdaje by vás mohli na akci potkat, zeptejte se konkrétní organizátora akce.

Platbu za akci jsem již dávno odeslal, ale stále nemám uhrazeno. Proč?

Ne mezi všemi bankami probíhá převod okamžitě. Platba v rámci ČR by měla být na účtě příjemce následující den, nicméně pokud ji podáte ke konci bankovního dne po 15h, tak je možné, aby ji banka připsala příjemci ještě o den později. Tudíž platba odeslaná v pátek večer se může objevit na našem účtě až v úterý ráno. Importy provádíme zpětně za předchozí den. Nejbližší termín, kdy se platba objeví ve stránkách jako uhrazená pak může být až středa ráno. Důležité pro kontrolu uhrazení akce a případné vyloučení z účasti je, zda byla platba v termín splatnosti skutečně připsána na náš účet. Doporučujeme posílat platbu 2-3 pracovní dny před termínem uvedeným u akce.

Občas se může stát, že některý den import plateb z našeho bankovního účtu neprovedeme a platba se tak ukáže ve stránkách ještě později. Z rezervace však vyřazeni nebudete, pokud jsme import ještě neprovedli.

Pokud si nejste jisti, zda platba odešla správně, zkontrolujte, že jste uvedli správný bankovní účet a specifický symbol. Pokud toto správně máte, je velice nepravděpodobné, že by platba nedorazila.

Platbu za akci jsem odeslal, ale vyplnil jsem špatně symboly. Co mám dělat?

Pokud jste vyplnili špatně variabilní symbol (VS), nic se neděje. Platba se vám připíše na zálohu v systému a následně se z ní uhradí nejbližší akce, na kterou jste přihlášeni. Pozor nemusí to být zrovna ta, na kterou jste posílali platbu. Nejbližší je myšleno: akce s nejbližším termínem splatnosti.

Pokud jste vyplnili špatně specifický symbol (SS), to už problém je, protože slouží jako vaše uživatelská identifikace. Kontaktujte nás neprodleně na e-mailu platby@spolecneaktivity.cz a my platbu manuálně spárujeme. Bohužel, pokud se o tom dozvíme pozdě, je možné, že jste již byli z nějaké akce díky nespárované a neuhrazené platbě vyřazeni.

Platby, které není možné spárovat a jejichž odesílatelé se nám neozvou, se do 30 dnů vracejí zpět.

Mám zaplacenou akci, ale nemůžu se zúčastnit. Vrátíme mi platbu?

Pokud máš uhrazenou akci a potřebuješ se ohlásit před termínem splatnosti uvedeným u akce, uhrazená částka se ti v plné výši vrátí na vaši zálohu.

Po termínu splatnosti se platba automaticky nevrací. Záleží na typu uhrazování akce:

  • pokud je nám akce účtována podle skutečného počtu účastníků, vrátíme ti po skončení akce celou částku poníženou o manipulační poplatek 30Kč
  • pokud máme pro účastníky rezervována místa, která již musíme obsadit a uhradit, částka se vám vrátí pouze v případě, že se za vás najde náhradník

Náhradníka ti však sami nenajdeme, ale můžeš využít našeho systému. Klikni u akce "Neúčastním se" a všem potenciálním zájemcům náhradníkům v systému a lidem, kteří na původní pozvánku záporně neodpověděli, se odešle informace o uvolněném místě. Pokud místo někdo z uživatelů obsadí a uhradí, částku ti po skončení akce převedeme na zálohu. Odečteme opět pouze 30Kč.

Náhradníka si také můžeš najít sám, i mimo web SA a nemusíš to ani organizátorovi oznamovat. Pak si ale finance musíš s dotyčným vyřešit sám.

Dotazy k organizování akcí

Když napíši do kontaktu své telefonní číslo. Uvidí ho všichni?

U akce se políčko "Kontakt" zobrazuje jen přihlášeným ověřeným uživatelům. Kontaktní údaje vložené jako komentář vidí všichni i nepřihlášení.

Vyhlásil(a) jsem akci, ale potřebuji změnit termín. Jak to udělám?

Změna termínu akce po jejím vyhlášení již není možná. Je možné pouze zkrátit trvání akce. Je to omezeno z toho důvodu, že by nastal zmatek v tom, kdo je na jaký termín přihlášen, což by mohlo zejména u předplacených akcí mít nepříjemné důsledky u již uhrazených účastí.

Pokud jste vyhlásili akci a nemůžete ji zajistit, zkuste nejprve najít nějakého náhradního organizátora, který se akce ujal místo vás. Pokud nikoho nenajdete, akci je nutné zrušit, zduplikovat a vypublikovat znovu.

Doporučujeme odeslat původně přihlášeným účastníkům zprávu organizátora, že akce byla přesunuta s odkazem na nově založenou akci.

Máš další dotazy, které zde nejsou zodpovězeny? Kontaktuj nás

POZNEJ NOVÉ PŘÁTELE - SEZNAM SE.
Požadavek se odesílá na server. Vyčkejte...