Využívání systému Společné aktivity setří čas a nabízí mnoho užitečných funkcí. Následující tabulka přehledně ukazuje, jaké situace organizátor/pořadatel běžně řeší a v čem mu Společné aktivity mohou pomoct a zjednodušit realizaci akce.

Srovnání je provedeno i vůči Facebooku, který je nejčastější platformou pro prezentaci akcí.

Situace Organizace akce přes e-mail Organizace přes vlastní běžné webové stránky Organizace akce přes Facebook Organizace akce přes Společné aktivity
umístění veřejné pozvánky na akce
Ne
Ano
Ano
Ano
umístění soukromé pozvánky na akce
Ano
Ne
Ano
Ano
možnost aktualizace pozvánky
Ne
Ano
Ano
Ano
notifikace o aktualizaci pozvánky
Ne

Pouze jednorázové nebo opakované odeslání bez možnosti úprav
Ne
Ne
Ano
kategorizace a cílení akce (typ aktivity, region)
Ne
Ne
Ne
Ano
zjištění zájmu o akci - průzkum
Ne

pouze e-mailem, nebo pomocí Google Docs
Ne

pouze e-mailem, nebo pomocí Google Docs
Ne

postem v nějaké skupině, soukromým vzkazem, následně Google Forms dotazník
Ano
zjištění zájmu - hlasování o termínech akce
Ne

pouze e-mailem, nebo pomocí Doodle
Ne

pouze e-mailem, nebo pomocí Doodle
Ne

hlasování v nějaké skupině, nebo pomocí odkazu na Doodle
Ano
přihlašování na akci, evidence účastníků
Ne

nutné využít vlastní evidenci nebo Google Forms
Ne

nutné využít vlastní evidenci nebo Google Forms
Ano
Ano
vzkaz účastníka organizárorovi při přihlášení
Ano
Ano

ale nutné využít např. Google Forms
Ne
Ano
rezervace místa pro vybrané osoby, přátele nebo čas na rozhodnutí pro sebe (blokace místa na 48 hodin)
Ne

manuálně
Ne

manuálně
Ne
Ano
kontrola kapacity akce (limit účastníků)
Ne
Ne
Ne
Ano
možnost evidovat účastníky, kteří se přihlásili "mimo systém/tabulku"
Ne
Ne
Ne
Ano
možnost zájemce zařadit se mezi náhradníky v případě obsazené akce
Ne
Ne
Ne
Ano
automatické informování náhradníka o uvolnění místa
Ne
Ne
Ne
Ano
automatické informování organizátora o změně v seznamu přihlášených
Ne
Ne
Ne
Ano
možnost schvalování každého účastníka
Ne
Ne
Ne
Ano
termín přihlášení / termín odhlášení bez storna
Ne
Ne
Ne
Ano
termín splatnosti (fixní / klouzavý)
Ne
Ne
Ne
Ano
možnost přihlásit více osob najednou (přidat hosta), včetně napojení na platbu
Ne

nutná dodatečná komunikace
Ne

nutná dodatečná komunikace
Ne

nutná dodatečná komunikace
Ano
omezení věku účastníka (pro seznamovací akce)
Ne
Ne
Ne
Ano
zajištění poměru mužů a žen (pro seznamovací akce)
Ne
Ne
Ne
Ano
zobrazení garantované minimální kapacity (pro případ prodeje vstupenek na více místech)
Ne
Ne
Ne
Ano
navázání účasti na přijatou platbu
Ne
nutnost manuálně kontrolovat platby na účtě
Ne
nutné využít např. GoOut apod. nebo manuálně kontrolovat platby na účtě
Ne
nutné využít např. GoOut apod. nebo manuálně kontrolovat platby na účtě
Ano
zveřejnění skryté informace jen pro přihlášené
Ne
manuální rozeslání
Ne
manuální rozeslání
Ne
manuální rozeslání
Ano
rozpisy na služby, pokoje, na spolujízdu apod.
Ne
nutné řešit přes Google Docs
Ne
nutné řešit přes Google Docs
Ne
nutné řešit přes Google Docs
Ano
blokace nespolehlivých účastníků
Ne
Ne
Ne
Ano
blokace osob
Ne
manuální
Ne
manuální
Ne
manuální
Ano
nastavení viditelnosti přihlášených účastníků
Ne
Ne
Ano
Ano
check-in účastníků na místě
Ne
Ne
Ne
Ano
zveřejnění fotek po akci
Ne
Ano
Ano
Ano
zveřejnění obsahu a fotek pouze pro účastníky
Ne
Ne
Ne
nutné založení soukromé skupiny
Ano
možnost nastavení různých cen za účast
Ne
Ne
manuálně
Ne
manuálně
Ano
různé způsoby úhrady
Ne
manuálně
Ne
manuálně
Ne
manuálně
Ano
elektronická komunikace mezi účastníky před akcí - domluva na dopravě apod.
Ne
jedině po předání e-mail adres
Ne
jedině po předání e-mail adres
Ano
s omezením
Ano
automatické připomenutí účasti na akci
Ne
Ne
Ne

pouze bezprostředně před akcí
Ano
automatické připomenutí pro nerozhodnuté
Ne
Ne
Ne
Ano
1 den před vámi definovaným termínem pro přihlášení
evidence účastníků při vstupu na akci
Ne
Ne
Ne
Ano
využívání QR kódů na vstupenkách pro ověření u vstupu - check-in
Ne
Ne
 
Ne
 
Ano
evidence účastníků neregistrovaných v systému      
Ne
 
Ano
zveřejnění podmínek účast, splnění zákonných povinností
Ne
Ne
manuálně
Ne
manuálně
Ano
uložení interních poznámek k realizaci akce
Ne
Ne
Ne
Ano
duplikace akce
Ne
Ne

manuálně
Ano
Ano
čas potřebný k prezentaci a přihlašování účastníků na 1/2 denní kurz 12 hodin 10 hodin 8 hodin 1-2 hodiny
čas potřebný k prezentaci a přihlašování účastníků na vícedenní akci 24 hodin 12 hodin 12 hodin 2-3 hodiny
zhodnocení
  • vhodné pro malé soukromé akce, bez nutnosti řešit přesný počet účastníků nebo platby
  • pro organizátory, kteří mají spoustu volného času
  • pro dobročinné a nevýdělečné akce
  • vhodné pro organizátory, kteří se této činnosti věnují pravidelně a chtějí mít vše pod svoji kontrolou
  • mají mnoho času, který jsou ochotni věnovat administrativě akce
  • pro nevýdělečné akce a méně ziskové akce
  • zdánlivě jednoduché a rychlé oslovení potenciálních zájemců vyrovnává neúměrná administrativa, zejména pokud se jedná o akce s nutnou rezervací místa nebo platbou předem
  • pro extrémně výdělečné akce, kde se pokryjí náklady na jakoukoliv administrativu
  • hodí se pro všechny typy akcí
  • pro lidi, kteří si váží každé minuty a chtějí se soustředit na přípravu akce, programu a ušetřit desítky hodin za administrativu
  • pro nevýdělečné i ziskové akce pro výrazné snížení nákladů
  • všechny potřebné funkce pro organizaci akce a komunikaci s účastníky v jednom systému
cena zdarma zadarma zdarma zdarma pro nekomerční využití
ceník pro komerční akce
(platební systém dostupný pouze pro garantované akce)

Nově naše společnost nabízí firmám i zájmovým spolkům možnost spuštění vlastní oddělené instance komunitního systému pod svoji doménou. Avšak pro volnočasové akce doporučujeme zůstat součástí hlavního systému Společné aktivity, vzhledem k nižním nákladům a možnostech dohodnout konkrétní customizaci vašeho pořadatelského profilu a míry zapojení vašich členů do hlavní profilové databáze. Kontaktujte nás na info@framestar.cz