Obecné dotazy

Jsou Společné aktivity seznamka a jak fungují?

U běžných seznamek je základním cílem najít partnera či partnerku, nebo se pobavit. Společné aktivity nabízí prostor pro realizování volnočasových akcí, kde může každý potkat nové lidi a nezadaným tak ulehčí seznámení. Když se potkáte na akci, tak už máte minimálně jedno společné téma.

Ne všichni účastníci našich akcí jsou ale nezadaní lidé a ne všichni touží na našich akcích nacházet partnery. Ze statistik vychází, že cca polovina uživatelů přichází na Společné aktivity s cílem najít partnera. Kdo chce, tak se ale určitě seznámí:)

Jak se seznámit na Společných aktivitách?

Společné aktivity nejsou inzertní seznamovací server. Lidé se potkávají primárně na pořádaných akcích. Pokud chceš pomocí tohoto projektu najít partnera doporučujeme následující postupy:

  1. pokud hledáš partnera/ku skrze společné zájmy, najdi si na webu oblíbenou aktivitu, přihlaš se na akci a potkáš spoustu nových tváří s podobnými zájmy
  2. tvoji prestiž a úspěchy jistě znásobí, když i sám(a) nějakou akci pro ostatní zorganizuješ
  3. pokud tě někdo zaujmul v profilové databázi, jak se říká "na první pohled", přihlaš se na akci, na které se vzájemně potkáte

Velice nedoporučujeme komukoliv neznámému odesílat přes Vzkazník pozvánky na kafe apod. V drtivé většině nelze tento způsob seznámení považovat za úspěšný. Na našich stránkách všichni preferují osobní kontakt, osobní seznámení přímo na akcích.

Pro jakou věkovou kategorii jsou Společné aktivity?

Společné aktivity nejsou nijak věkově omezeny, u akce si může organizátor určit, pro jakou věkovou kategorii je akce určena. Věk organizátora do určité míry ovlivňuje i věk účastníků, kteří se na akce hlásí.

Otázky nováčků

Je nutné se zaregistrovat na webu, když chci přijít na akci?

Registrace na Společných aktivitách sice není podmínkou pro účast na mnohých akcích, ale pokud chceš po akci komunikovat s lidmi, které jsi potkal(a), tak je potřeba si účet založit. Lidé jsou zvyklí více komunikovat vzájemně přes vzkazník na webu, než komukoliv neznámému hned sdělovat svůj telefon nebo e-mail.

Navíc, pokud se nezaregistruješ, nemusíš se pak dozvědět některé důležité informace, které může později posílat organizátor akce.

Chodí mi příliš mnoho mailů, dá se to nějak vypnout?

Pokud se zaregistruješ do Společných aktivit, tak ti ve výchozím nastavení přicházejí pozvánky na nově založené akce, nápady a tipy. Je potřeba si aktualizovat v profilu zejména zájmové kategorie, případně si změnit nastavení zasílání notifikací na denní či týdenní výpisy. Pro každý typ pozvánky (akce, nápad, tip) je možné určit jiné nastavení.

Otravují mě pozvánky na akce, které mě nezajímají. Co s tím?

Zkontroluj si v profilu, zda máš nastaveny odpovídající zájmové kategorie. Akce může však být zařazena do více kategorií, takže ti přijde pozvánka na všechny akce, u kterých je označena aspoň 1 tvoje zájmová kategorie. Kromě kategorie akce si můžeš nastavit také regiony, podle kterých se filtrují pozvánky na akce.

Vedle kategorií a regionů si můžeš ze sledování odebrat konkrétní organizátory anebo si naopak zajistit, aby ti přišly všechny pozvánky konkrétního organizátora, aniž spadají do tvých kritérií. Vše najdeš na stránce Filtr obsahu - Odběr akcí.

Pohybuji se mezi více regiony. Můžu si dle toho nechat zasílat a zobrazovat pozvánky na akce?

Ano. V profilu si můžeš označit až 3 regiony a toto nastavení můžeš průběžně měnit. V přehledech akcí se ti po přihlášení zobrazují jen akce, které odpovídají nastavení tvého profilu.

Když se zaloguji, vidím podstatně méně akcí než když se na stránky dívám jako nepřihlášený uživatel. Jak to?

Po přihlášení se každému uživateli zobrazuje personalizovaný obsah, tzn. že v přehledu akcí vidíš jen ty akce, které odpovídají tvým zájmovým kategoriím a regionům nastaveným v profilu. Aktulizuj si nastavení profilu a zájmové kategorie, pokud se ti nezobrazují relevantní akce.

Mohu na Společných aktivitách vyhlásit akci, když jsem nováček?

Na Společných aktivitách může akci vyhlásit každý, ale akce nováčků podléhají schvalování prověřenými organizátory. Akci ti schválí kdokoliv z organizátorů, kdo bude zrovna online, pokud je pozvánka kompletní a srozumitelná.

Co zaplatím za zveřejnění akce na Společných aktivitách?

Pokud chceš lidi ze Společných aktivit pozvat na akci, kterou budeš pořádat nezištně, např. procházku, výlet, návštěvu kina apod. tak je vyhlášení akce ZDARMA.

Pokud však budeš akce vyhlašovat v pozici podnikatele nebo právnické osoby anebo bude výdělečná, musíš si před založením takové akce zřídit pořadatelský účet, kde musíš uvést své kontaktní údaje a IČO a poté se na tebe vztahuje Ceník garantovaných akcí.

Registrace, účet

Zaregistroval jsem se, ale nepřišel potvrzovací e-mail. Co mám dělat?

Nejčastější problém bývá, že naše e-maily jsou špatně vyhodnoceny antispam ochranou a spadají do "Spam" složky nebo "Nevyžádaná pošta". Pokud tam zprávu nenajdeš, kontaktuj administrátory administrator@spolecneaktivity.cz a přepošleme ti aktivační odkaz.

Pokud jsi při registraci zadal špatný e-mail, kontaktuj nás.

Je nutné si dát k profilu fotku?

Svoji fotku k profilu vkládáš, aby bylo pro ostatní uživatele více zřejmé např. kdo se přihlašuje na naše akce. Pokud chceš určitým způsobem zůstat v anonymitě, můžeš si v profilu nastavit, kdo tvoji profilovou může vidět.

Jaké údaje jsou o mě vidět veřejně?

Veřejně, ostatním registrovaným uživatelům, tvůj přátelům ve Společných aktivitách jsou zobrazovány jen ty informace z tvého profilu nebo aktivity, které si určíš. Můžeš to učinit v Nastavení soukromí. Některé volby zajištění vyšší míry soukromí jsou však dostupné pouze pro VIP uživatele.

Dotazy k akcím

Co znamená stav přihlášení "Možná se zúčastním"?

Tento stav přihlášení je jen pro všeobecnou informaci, že o účasti na akci uvažuješ, ale závazně jsi se nerozhodl. Tento stav tě neopravňuje dorazit na předplacenou akci nebo na akci, která je kapacitně obsazena a je tudíž plně v kompetenci organizátora akce tě na akci nepustit a poslat tě ze srazu domů.

Vyhlásil jsem akci, byla spousta lidí v "Možná se zúčastním" a nikdo nepřišel. Nedá se tento stav vypnout?

Volbu "Možná se zúčastním" si může vypnout organizátor při editaci akce na záložce Přihlašování. Zrušení této volby je umožněno pouze pro VIP členy.

Akce, na kterou chci jít, je již obsazena. Je nějaká šance se zúčastnit?

U akce, která je momentálně kapacitně obsazena, lze stále kliknout na Účastním se. Systém tě sice nepřiřadí mezi účastníky akce, ale zařadí tě do fronty náhradníků. Pokud se někdo z účastníků akce odhlásí nebo mu vyprší rezervace místa, dostane šanci první ve frontě náhradníků a musí opětovně potvrdit svůj zájem o akci. Pokud postoupíš z náhradnického místa, blokujeme ti místo po dobu 48 hodin, kdy musíš na webu potvrdit zájem. Z fronty náhradníků se prioritně vybírají členové pořádající organizace nebo VIP uživatelé webu, takže tě může občas někdo přeskočit.

Kliknutím na Možná se účastním nemá na nic v systému vliv, mezi náhradníky vás nezařadíme ani s vámi na akci nepočítáme. Tento stav přihlášení je jen pro informaci, že o účasti na akci uvažujete, ale závazně jste se nerozhodli.

Mohu přijít na akci, pokud jsem náhradník?

Záleží velice na tom, jak rozhodne organizátor akce, kterého se předem zeptej, než dorazíš bez ohlášení. Obecně ale platí, že každá početně limitovaná akce má svůj důvod. Např. omezená kapacita prostor, kde se akce koná, kurtů na hru apod.

Někdy stačí pár dní nebo hodin vyčkat, protože se dost často stává, že se někdo z účastníků odhlásí na poslední chvíli. Pokud jsi uveden(a) v systému mezi náhradníky, přijde ti automatický e-mail a poté můžeš uvolněné místo obsadit.

Jsem u akce mezi náhradníky. Jak se dozvím, že mohu přijít a co proto musím udělat?

Pokud jsi uveden v systému mezi náhradníky a uvolní se pro tebe místo, přijde ti automatický e-mail o založení časově omezené rezervace místa. Uvolněné místo musíš obsadit kliknutím na Účastním se u akce na webu. Bez tohoto potvrzení tvé místo propadne dalšímu náhradníkovi v pořadí.

Pokud se jedná o předplacenou akci, je potvrzení rezervace vázáno na uhrazení ceny akce. Typicky je splatnosti min. 3 pracovní dny.

Proč musím znovu potvrzovat, že mám zájem o uvolněné místo?

Spousta lidí si při dlouhém čekání ve frontě prostě najde jiný program a místo by zůstalo neobsazené.

Pokud se jedná o předplacenou akci, může být potvrzení rezervace vázáno na uhrazení ceny akce. Typicky je splatnosti min. 3 pracovní dny.

Dotazy k organizování akcí

Když napíši do kontaktu své telefonní číslo. Uvidí ho všichni?

U akce se políčko "Kontakt" zobrazuje jen přihlášeným ověřeným uživatelům. Kontaktní údaje vložené jako komentář vidí všichni i nepřihlášení.

Vyhlásil(a) jsem akci, ale potřebuji změnit termín. Jak to udělám?

Změna termínu akce po jejím vyhlášení již není možná. Je možné pouze zkrátit trvání akce. Je to omezeno z toho důvodu, že by nastal zmatek v tom, kdo je na jaký termín přihlášen, což by mohlo zejména u předplacených akcí mít nepříjemné důsledky u již uhrazených účastí.

Pokud jste vyhlásili akci a nemůžete ji zajistit, zkuste nejprve najít nějakého náhradního organizátora, který se akce ujal místo vás. Pokud nikoho nenajdete, akci je nutné zrušit, zduplikovat a vypublikovat znovu.

Doporučujeme odeslat původně přihlášeným účastníkům zprávu organizátora, že akce byla přesunuta s odkazem na nově založenou akci.

Ostatní dotazy

Jak funguje hodnocení akcí a dalšího obsahu?

Na webu mohou uživatelé hodnotit publikovaný obsah. Je možné hodnotit publikované akce, zážitky z akcí a fotogalerie. Účastníci akcí mohou také hodnotit navštívené akce a dát tak zpětnou vazbu organizátorům. Některé výsledky hodnocení následně mají vliv na zvýrazňování a přednostním zobrazení obsahu na stránkách.

Hodnocení pozvánky na akci (tj. před jejím konáním) se nezahrnuje do hodnocení proběhlé akce. Přihlášený uživatel může ohodnit akci před jejím uskutečněním, i pokud se jí nemůže účastnit. Kladným hodnocením ji tak zvýrazní pro ostatní. Uskutečněnou akci mohou hodnotit jen její účastníci, naopak zážitky nebo fotogalerie mohou hodnotit všichni registrovaní uživatelé webu.